Het grootste voordeel van Polyfill ten opzichte van massieve of volrubberbanden is het soepele rijgedrag met als gevolg een aanzienlijk lagere g-krachtoverbrenging.

Een hoge g-krachtoverbrenging kan leiden tot letsel bij de machinist en voortijdige slijtage van machine onderdelen.

Onze producten en diensten voegen substantiële waarde toe aan uw apparatuur, diensten en arbeidsomstandigheden.

Stilstand door lekke of beschadigde banden kan kostbaar zijn om te repareren en kunnen extra problemen veroorzaken, zoals achterstanden bij werkzaamheden.

Tyre Foam Fill (Airless)

Polyfill Airless: 2 vloeibare polyurethaan componenten worden door het ventiel in de band geperst. Alle lucht wordt gedurende dit proces afgezogen. De door de banden en/of machine fabrikant voorgeschreven bandenspanning wordt bepaald door de einddruk van de nog vloeibare componenten. (1 tot 12 bar) Binnen 24 tot 48 uur hardt het mengsel uit tot een kern van synthetisch elastomeer met de sterkte van kunststof en de elasticiteit van rubber. (Durometer 10 tot 30 shoreA) Met Polyfill Airless blijven de (rij)eigenschappen van de luchtband volledig behouden.

Tyre Sealant (Air-seal)

ReSeal ™ Kevlar®-afdichtmiddel voor industriële toepassingen is een kosteneffectief afdichtingsmiddel. Het biedt lichtgewicht bescherming tegen inrijdingen tot 12 mm.

 

Accella flat tire.jpg
190217 No more solid shock.png
Operator-cr.jpg